Draga djeco,
želimo vam osigurati priliku da budete samostalni, samosvjesni, prilagodljivi, suradljivi, kreativni, inovativni, entuzijastični, da razmišljate izvan okvira i da budete strastveni u svemu što radite. Imamo opremljenu informatičku učionicu iMac-ovima. Uz pametnu ploču i Alfine udžbenike i aplikacije više smo nego spremni za zajednički napredak u sadašnjem trenutku ali i za oblikovanje sutrašnjice. Sve ono što danas učinimo za vas, svi naši odgojni utjecaji, usmjereni su na neku, manje ili više izvjesnu budućnost, na predviđanja. Što smo u tim predviđanjima uspješniji vi će se kada odrastete lakše snalaziti u svom okruženju.
Pitanje je, možemo li uopće zamisliti koji će to biti odgojno-obrazovni zahtjevi za deset ili dvadeset godina? Znamo li za koja zanimanja vas obrazujemo? Koje pozitivne ishode očekujemo?
Upravo zbog toga se možemo upitati želimo li vam olakšati snalaženje u 21. stoljeću i pripremiti vas za budućnost o kojoj znamo vrlo malo i možemo tek naslutiti kakva će biti? Radoznalost, koncentracija, veselje i entuzijazam s kojim prilazite računalu začuđuje.
„Kada malo dijete radi s računalom, naprosto se može vidjeti kako se dešava učenje!“
McCormik Piestrup A. (1984.)
Istraživač (McCormik Piestrup A. (1984.) The Computer in the Nursery Shool. U: Intelligent Shoolhouse: Reading on Computers and Learning. Reston, Virginia: Reston Publishing Compani, inc.) proučavajući učinke interakcije djeteta i računala zadivljeno je rekao: „Kada malo dijete radi s računalom, naprosto se može vidjeti kako se „dešava učenje“ !.“ Iako se mi odrasli često protivimo radu djeteta na računalu zbog straha da vas takva interakcija vodi u izolaciju, događa se upravo suprotno. Dijete gotovo nikada ne radi samo. Tipična je situacija da više volite rad u manjim skupinama gdje imate priliku pomagati jedni drugima, promatrati i davati sugestije što znači da suradnja među vama i vaše socijalne interakcije rastu. Nastava informatike i robotike u našoj školi osmišljena je tako da može obuhvatiti sve bitne komponente vašeg razvoja u školskoj dobi: motoričke, spoznajne, socio-emocionalne kao i one vezane za komunikaciju i socijalizaciju.
Programima ćemo vam osigurati:
Slobodno i straha oslobođeno ozračje za poticanje učenja i razvoj mišljenja
– isprobavanje novih mogućnosti korištenja misaonih procesa – povećanje kvalitete logičnog mišljenja – poticanje novih strategija učenja radom na računalu smanjivati postojeće razlike među vama u sposobnosti učenja
Poticanje kvalitete misaonih procesa
Kroz posebno odabrane i osmišljene aplikacije poticati ćemo kod vas: – više razine misaonih procesa-apstraktno mišljenje, logičko rezoniranje – kreativno mišljenje, divergentnu produkciju – kreativno rješavanje problema – razvoj predodžbenog mišljenja
Poticanje socijalizacije, suradnje i kooperativnosti
– birati aplikacije koje zahtijevaju zajednički rad i interakciju u paru ili manjoj grupi – birati aplikacije u kojima dolazak do cilja ovisi o stupnju suradnje
Poticanje kompetentnosti i razvoj pozitivne slike o sebi
– postupno povećavati složenost programa od jednostavnijih do složenijih – dozvoliti vam mogućnost vlastiti izbora tijekom korištenja aplikacije – dozvoliti vam mogućnost donošenja samostalnih odluka tijekom sudjelovanja u programu.
Naši će vas programi informatike i robotike motivirati na istraživanje ali i poticati slijedeća područja razvoja i usvajanja vještina: vizualnu percepciju, vizualno pamćenje, auditivnu percepciju, motoričke vještine, matematičke vještine, koncentraciju pozornosti i samostalnost u radu, misaone vještine i razvoj govora.
Nadamo se da smo vas barem malo zaintrigirali i veselimo se zajedničkoj budućnosti!
Vaš OŠ Centar
Kategorije
- Novosti (2)
- Zanimljivosti (1)
Arhiva
Kalendar
P | U | S | Č | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |